|
Як це було
Більше 30 років минуло з того далекого пам'ятного дня, коли перші пасажири зайняли місця в салонах хмельницьких тролейбусів. Бурхливий розвиток промисловості Хмельницького, значний ріст житлового будівництва і в наслідок того збільшення мешканців міста потребувало найскорішого вирішення проблеми громадського транспорту. При активній участі міськвиконкому на чолі з головою виконкому Карловим К.С., всієї громадськості міста в найкоротші строки було прийнято позитивне рішення на всіх рівнях про будівництво тролейбусного руху. Будівництво депо розгорнулось в 1968 році, а контактної мережі в 1970 р. Завзята праця, ентузіазм і самовідданість організаторів і фахівців дали свої наслідки. Наприкінці року будівництво депо і контактної мережі було завершено. Восени 1970 року поступили перші 14 тролейбусів Київ-6, була змонтована контактна мережа довжиною 15 км - від заводу КАТІОН по вул. Тернопільській, Кам'янецькій, Проскурівській до залізничного вокзалу. Маршрут 1 - Катіон - Залізничний вокзал (24.12.1970р.) вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська 10 годин ранку, 24 грудня, перший рейс. Перший водій - Михальова Світлана Миколаївна. Перший начальник управління Чернишен Петро Пилипович, пасажири - члени міськвиконкому, фахівці та будівельники, адміністрація управління, жителі міста. По вулицям стали курсувати 12 тролейбусів.
|
| Маршрут 1 - Катіон - Залізничний вокзал - Раково (06.1971р.) вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська, Індустріальна На початку року місто отримало ще 11 тролейбусів Київ-6. За рік побудована нова лінія в промислову зону - мікрорайон Раково. Для неї було додатково придбано ще 24 тролейбуси ЗІУ-5. За 1971 рік тролейбус перевіз 16,770 тис. чоловік. |
| Маршрут 2 - Катіон - кінотеатр <Сілістра> (12.1972р.) вул.Тернопільська, Кам'янецька, Проскурівська, Старокостянтинівське, Миру Маршрут 3 - кінотеатр <Сілістра> - Раково (12.1972р.) вул.Миру, Старокостянтинівське шосе, Шевченка, Індустріальна В 1972р. здана лінія по Старокостянтинівському шосе і проспекту Миру. Для неї поступило 30 тролейбусів ЗІУ-5 і 25 ЗІУ-9. В кінці року довжина мережі склала 40 км, парк нараховував 79 машин (25 Київ-6, 29 ЗІУ-5, 25 ЗІУ-9). |
| Маршрут 4 - вул.Інститутська - Залізничний вокзал (11.1975р.) вул. Інститутська - вул. Кам'янецька - вул. Проскурівська - залізничний вокзал В 1975 р. було перевезено 29,380 тис. пасажирів. |
| Маршрут 5 - вул.Зарічанська - вул.Проскурівська (12.1976р.) вул.Зарічанська, Рибалка, Проскурівська, Старокостянтинівське шосе (кільцевий) |
| Маршрут 6 - пр.Миру - вул.Проскурівська (02.1977р.) вул. Рибалка, Проскурівська, Старокостянтинівське шосе, пр.Миру (кільцевий) |
| Маршрут 7 - Катіон - Залізничний вокзал (02.1980р.) вул.Тернопільська, Молодіжна, Кам'янецька, Проскурівська За 1980 р. було перевезено 37,100 тис. пасажирів. |
| Маршрут 7 - Катіон - Залізничний вокзал (1982р.) вул.Тернопільська, Молодіжна, Кам'янецька, Подільська, Шевченка |
| Маршрут 1 - вул.Театральна - пр.Миру (12.1984р.) вул.Свободи, Зарічанська, Старокостянтинівське шосе, Миру, Рибалка, Зарічанська, Свободи (кільцевий) Наприкінці року довжина ліній склала вже 61,1 км., парк нарахував 102 тролейбуси. За рік було перевезено 40,350 тис. пасажирів. |
| 1988р. В цьому році центральна вулиця міста - Проскурівська - на дільниці від вул. Соборної до вул. Свободи була звільнена від громадського транспорту і зроблено пішохідною. З цієї причини рух тролейбусів був перенесений на вул. Театральну. В 1988 р. було перевезено 59,747 тис. пасажирів. |
| 1989р. Була продовжена тролейбусна мережа по вул. Майборського і Довженка в мікрорайоні Раково. |
| Маршрут 8 - Кооперативний технікум - Нафтобаза (12.1991р.) вул.Кам'янецька, Курчатова Тролейбусний маршрут був побудований за допомогою промислових підприємств мікрорайону Гречани і в першу чергу заводів Термопластавтомат, Нева. |
| Маршрут 6 - Кооперативний технікум - вул.Озерна (12.1997р.) вул.Рибалка, Миру, Озерна |
| Маршрут 14 - Залiзничний вокзал - Речовий ринок (03.2001р.) вул.Шевченка, Кам'янецька, Львiвське шосе Продовження будiвництва маршруту по вул. Озерна. |
| Маршрут 15 - Центр-Купріна (02.2002) |
| Продовження маршруту на Озерну (03.2002) |
| Продовження маршруту на Львівське шосе (09.2003) |
| Маршрут N17 Катіон-Автовокзал 27 червня 2006р. |
|
|